1. SPLOŠNO

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine S psom na pot (v nadaljevanju “spletna trgovina”) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil Gospodarske zbornice Slovenije in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje. S spletno trgovino upravlja Irena Bertoncelj, spletna prodaja, s.p. (v nadaljevanju “S psom na pot”).

 

Podatki o podjetju:

Irena Bertoncelj, spletna prodaja, s.p.
Otoki 15
4228 Železniki
Slovenija
DŠ: 80403476
Matična številka: 8039798000

Telefon: 031 88 88 55 
E-pošta: info@spsomnapot.si

 

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

 

2. VRSTE UPORABNIKOV

Z registracijo v spletni trgovini obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo, ki si ga določi uporabnik sam. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu. Z enkratnim vpisom v spletno trgovino prek elektronske pošte postane obiskovalec gost, s potrjeno registracijo pa uporabnik. Tako gost kot uporabnik pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini. Uporabnik z opravljenim nakupom izdelka postane kupec.

 

3. DOSTOPNOST INFORMACIJ

S psom na pot se zavezuje, da bo uporabniku vselej zagotovil naslednje informacije: 

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko), 
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene značilnosti izdelkov oziroma storitev iz ponudbe spletne trgovine (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  • dostopnost izdelkov iz ponudbe spletne trgovine (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 
  • pogoje dostave izdelka (način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene, ter razvidno prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, 
  • način plačila in dostave,
  • časovno veljavnost ponudbe,
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop,
  • možnost vračila izdelkov, ter koliko stane kupca vračilo izdelka,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

 

4. PONUDBA IZDELKOV IN CENE

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini pogosto in hitro spreminja ter ažurira. Cena v spletni trgovini je enaka tako za registrirane člane kot za goste spletne trgovine. S psom na pot ni zavezanec za DDV, zato izdani račun za prodani izdelek ali opravljeno storitev vsebuje izjavo, da DDV ni obračunan. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

 

5. KUPOPRODAJNA POGODBA

Kupoprodajna pogodba med S psom na pot in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko S psom na pot kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za S psom na pot, kot za kupca. 

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku S psom na pot in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo oziroma je kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu.

 

6. ROK DOSTAVE 

Vse izdelke iz spletne trgovine, ki so na zalogi, odpošljemo najkasneje v dveh delovnih dneh od prejetega plačila naročila. Pri izdelkih, kjer je posebej označen daljši dostavni rok, se upošteva le-ta. 

 

7. STROŠKI DOSTAVE

Stroški pakiranja in dostave pri nakupu nad 50,00 € so brezplačni, pri nakupu do 49,99 € pa je cena pakiranja in dostave 3,90 €.

Opozorilo: ti pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo samo znotraj Republike Slovenije.

 

8. NAČINI PLAČILA

Spletna trgovina S psom na pot omogoča naslednje načine plačila:

  • z bančnim nakazilom (UPN nalog),
  • preko Paypal,
  • s plačilno oziroma kreditno kartico (Visa, Mastercard, Maestro, American Express).

 

 

9. IZDAJA RAČUNA

S psom na pot po dostavi in plačilu naročenih izdelkov kupcu pošlje račun, in sicer v PDF formatu na e-naslov kupca ter/ali v pisni obliki na naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

 Vklopi razum, zahtevaj račun

 

 

10. KODE ZA POPUST

Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine S psom na pot. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu S psom na pot ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih daril do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

 Uporaba kode za popust:

  • Izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dodajte v košarico.
  • V spletni blagajni v polje ''koda kupona'' vpišite kodo za popust.
  • Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
  • Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.

 

 

11. POSTOPEK NAKUPA

Izbira izdelka: Na spletni strani www.spsomnapot.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ''Dodaj v košarico''. Sistem vas obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v nakupovalno košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ''Nadaljuj z nakupovanjem '' in se vrnete nazaj v spletno trgovino.

Nakupovalna košarica: Na spletni strani www.spsomnapot.si se v zgornjem desnem kotu nahaja ikona nakupovalne košarice. Po kliku na ikono se odpre nakupovalna košarica na desni strani ekrana, v kateri so prikazani vsi izdelki, ki jih je gost oziroma uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Če gost oziroma uporabnik želi prikazati košarico čez cel ekran, to stori s klikom na gumb ''Poglej košarico''. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti križec na levi strani izdelka. Če želi uporabnik dodati določen izdelek v košarico, le nadaljuje z nakupovanjem.

Za dokončanje naročila morajo biti izpolnjena naslednja polja:

  • Opcija Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje.
  • Naslov za dostavo: Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke (ime, priimek, naslov, poštno številko in kraj), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
  • Strošek dostave: Uporabnik lahko izbira med pogodbeno dostavno službo ali osebnim prevzemov na dogovorjenem mestu.
  • Način plačila: Izbira se lahko med tremi načini plačila: bančno nakazilo, Paypal plačilo ali plačilo s kreditno kartico.

 

Obrazec omogoča, da se lahko ustvari uporabniški račun in so pri naslednjem naročilu podatki uporabnika že shranjeni. Če si je kupec oz. uporabnik že predhodno oblikoval uporabniški račun, se v svoj račun prijavi s klikom na povezavo ''Moj račun'', kjer se vpiše s svojo elektronsko pošto in geslom.

Zaključek naročila: Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ''Plačaj zdaj''. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, boste na svoj email naslov prejeli potditev s številko vašega naročila.

 

12. POSTOPEK OBVEŠČANJA O NAKUPU

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Uporabniku oziroma kupcu so na spletni strani vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila. S psom na pot lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. 

 

13. PRAVICA DO ODSTOPA POTROŠNIKA OD POGODBE

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@spsomnapot.si) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Potrošnik mora kupljen izdelek podjetju vrniti najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila. Potrošnik vrne izdelek na naslov: Irena Bertoncelj s.p., Kuraltova ulica 10, 4208 Šenčur, Slovenija. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga. 

Potrošnik mora kupljen izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan, v originalni embalaži in v nespremenjeni količini, razen če je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. 

Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema vrnjenega izdelka. 

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oziroma koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

 

14. ODGOVORNOST ZA STVARNE NAPAKE

Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

 

15. PRAVNO OBVESTILO

Spletna trgovina S psom na pot in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja.

 

16. OMEJITEV ODGOVORNOSTI

S psom na pot se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da S psom na pot včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo S psom na pot kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

 

17. IZKLJUČITEV ODGOVORNOSTI

Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

 

18. IZJAVA GLEDE PREHRANSKIH IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene, kot nadomestilo za nasvete veterinarja ali drugega usposobljenega veterinarskega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno veterinarsko pomoč, saj niso priznana s strani veterinarskih avtoritet.

 

19. REŠEVANJE PRITOŽB IN SPOROV

S psom na pot se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudilo doseči dogovor.

Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@spsomnapot.si. S psom na pot bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče pri stalnem prebivališču potrošnika. 

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. S psom na pot, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

  

Železniki, 18.4.2020